Αλλαγές-Επιστροφές - Vintelioutlet

Αλλαγές-Επιστροφές

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΛΛΑΓΕΣ

  1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης: Οι καταναλωτές εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δηλαδή όσοι προβαίνουν σε αγορά εκτός των πλαισίων της τυχόν επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από την αγορά που πραγματοποιήσαν διαδικτυακά στο e-shop μας, αναιτιολόγητα. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει πρώτα υποχρεωτικά, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, να ενημερώσετε την Επιχείρησή μας στο e-mail: info@vintelioutlet.gr ή στην ανωτέρω διεύθυνσή μας ή στο τηλέφωνο 2104611310 (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 – 18:00). Επιστροφές προϊόντων δεν θα γίνονται δεκτές, εάν δεν προηγηθεί επικοινωνία στα παραπάνω στοιχεία, στην οποία θα πρέπει να μας δηλώνετε εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων σας, την αντικατάσταση κάποιου προϊόντος με άλλο ή την αλλαγή (μεγέθους) των προϊόντων.
  2. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι όλα τα προϊόντα να επιστρέφονται καινούρια, αχρησιμοποίητα, άθικτα, με τα προστατευτικά αυτοκόλλητα, όπου υπάρχουν και σε κάθε περίπτωση με όλα τα καρτελάκια και τις ετικέτες τους επισυναπτόμενα σε αυτά. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν και χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων, καθώς και προϊόντων που πωλήθηκαν ως ελαττωματικά, με τη ρητή γνώση του καταναλωτή), και να περικλείονται από την αρχική τους συσκευασία. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η συσκευασία αυτή έχει χαθεί ή καταστραφεί, θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί άλλη συσκευασία, έτσι ώστε τα προϊόντα να προστατεύονται πλήρως και να μην είναι δυνατόν να κολληθούν σε αυτά τυχόν ταινίες και σημάνσεις από τη μεταφορική εταιρεία. Θα πρέπει, επίσης, να συνοδεύονται και από όλα τα απαραίτητα νόμιμα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή τους.
  3. Αν υπαναχωρήσετε από την αγορά σας, θα πρέπει, κατόπιν της ενημέρωσής μας, να καλέσετε τη συνεργαζόμενη με εμάς μεταφορική εταιρεία (Courier center εντός Ελλάδος / TNT εκτός Ελλάδος) προκειμένου να παραλάβει τα προϊόντα από εσάς και να τα επιστρέψει στην έδρα μας. Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση υπαναχώρησης θα επιβαρυνθείτε μόνο με το κόστος επιστροφής τους σε εμάς.

Μετά την παραλαβή τους από εμάς και εφόσον τα προϊόντα, κατόπιν ελέγχου τους, διαπιστωθεί ότι είναι στην ανωτέρω περιγραφόμενη κατάσταση, τότε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση και την επιστροφή των προϊόντων στην Επιχείρησή μας, κατ’ επιλογήν σας:

i) είτε θα σας επιστρέψουμε το χρηματικό ποσό που έχουμε λάβει από εσάς για τα προϊόντα αυτά (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής που είχατε καταβάλει), με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας, τον οποίο θα μας υποδείξετε εγγράφως κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία.

Με την επιφύλαξη της μη αποδοχής των επιστρεφόμενων προϊόντων, σύμφωνα με όσα αναφέρουμε κατωτέρω υπό 5, το ποσό της επιστροφής χρημάτων που θα λάβετε ενδέχεται να μειωθεί σε περίπτωση που η αξία των προϊόντων έχει ελαττωθεί, λόγω της εκ μέρους σας μεταχείρισής τους κατά τρόπο που αλλοίωσε τα χαρακτηριστικά, την εμφάνιση ή την ποιότητα τους.

ii) είτε θα σας αποστείλουμε, χωρίς οικονομική επιβάρυνσή σας (χωρίς έξοδα αποστολής), τα προϊόντα που επιλέξατε, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα, προς αντικατάσταση αυτών που επιστρέψατε, εφόσον έχετε ήδη καταβάλλει την τυχόν διαφορά στην τιμή τους.

iii) είτε, εάν το επιθυμείτε, θα προβούμε σε πίστωση της αξίας των προϊόντων που επιστρέψατε, με τη μορφή εγγράφου, το οποίο θα αποθηκευτεί στο λογαριασμό σας και θα μπορείτε να το αξιοποιήσετε σε επόμενη αγορά σας, εντός διαστήματος έξι (6) μηνών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση και την επιστροφή των προϊόντων στην Επιχείρησή μας.

  1. Αλλαγή Προϊόντων: Σε περίπτωση που προτιμάτε κάποιο άλλο μέγεθος, εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο, μπορείτε να το δηλώσετε στην επικοινωνία σας μαζί μας, σύμφωνα με τα ανωτέρω, υποδεικνύοντάς μας το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και το νέο μέγεθος. Αν το μέγεθος αυτό δεν είναι διαθέσιμο, θα σας επιστρέψουμε την αξία του συγκεκριμένου προϊόντος, όπως έχουμε ήδη περιγράψει. Υπενθυμίζουμε ότι αν προτιμάτε να αλλάξετε το προϊόν σας με κάποιο άλλο μοντέλο ή χρώμα, θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης και να κάνετε μια νέα παραγγελία.
  2. Σε κάθε περίπτωση, εάν προκύψει από τον ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων που μας επιστρέφονται ότι αυτά βρίσκονται σε κατάσταση διαφορετική από εκείνη που σας απεστάλησαν από εμάς, κατεστραμμένα με οποιονδήποτε τρόπο ή λερωμένα, η Επιχείρησή μας διατηρεί το δικαίωμα να μην τα κάνει αποδεκτά, περίπτωση κατά την οποία αυτά θα αποστέλλονται πίσω σε εσάς, με χρέωση σας για τη δαπάνη επιστροφής.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

  1. Όπως αναφέρουμε και στην αρχή των παρόντων Όρων Χρήσης, πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας, ελέγχουμε κάθε μεμονωμένο προϊόν για τυχόν ελαττωματικά προϊόντα ή τμήματα αυτών. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις, που κάποιο από τα προϊόντα μας φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς ή που τύχει να παραλάβετε κατά τη στιγμή της παράδοσής του ελαττωματικό προϊόν, έχετε το δικαίωμα να το αλλάξετε ή αντικαταστήσετε, εντελώς δωρεάν, ή να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.
  2. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στα παραπάνω στοιχεία, την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την παραλαβή της παραγγελίας σας και να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε:

i) να σας αποσταλεί νέο προϊόν (ίδιο ή άλλο της αρεσκείας σας) προς αντικατάσταση του επιστρεφόμενου ή

ii) να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση και επιστροφή των χρημάτων σας (με τη μέθοδο τραπεζικής κατάθεσης ή με τη μορφή πίστωσης).

  1. Σε περίπτωση που μας ενημερώσετε για την ελαττωματικότητα κάποιου προϊόντος μετά το πέρας 48 ωρών από την παραλαβή του, διατηρούμε το δικαίωμα να μην προβούμε σε οποιασδήποτε μορφής αποζημίωσή σας. Συστήνουμε, σε κάθε περίπτωση, για λόγους διευκόλυνσης και ταχύτερης διεκπεραίωσης του αιτήματός σας, η σχετική επικοινωνία να συνοδεύεται από φωτογραφίες των ελαττωματικών προϊόντων που παραλάβατε.
  2. Κατόπιν της ειδοποίησής μας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργάζεται μαζί μας ή με άλλη της επιλογής σας και να επιστρέψετε τα προϊόντα στην έδρα μας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνσή σας, στην κατάσταση που τα παραλάβατε και συνοδευόμενων από τα νόμιμα παραστατικά τους, προκειμένου να προβούμε στον ποιοτικό έλεγχό τους. Εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητά τους, το νέο προϊόν που τυχόν έχετε επιλέξει θα σας σταλεί χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνσή σας, και σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα σας επιστρέψουμε την πλήρη χρηματική αξία που είχατε καταβάλει, συμπεριλαμβανομένων των αντίστοιχων εξόδων αποστολής.

 

Επισημαίνουμε και πάλι ότι η επιστροφή προϊόντων που ρητά και εν γνώσει σας πωλήθηκαν ως ελαττωματικά, διέπεται από τους όρους της κατηγορίας «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΛΛΑΓΕΣ» και όχι της παρούσας κατηγορίας.

Share this post